Νέα

5 τροφές για λαμπερά μαλλιά

Θέλετε λαμπερά μαλλιά καθημερινά χωρίς να χρησιμοποιείτε καλλυντικά;

Παρακάτω σας συστήνουμε τροφές που βοηθούν ακόμα περισσότερο και από τα προϊόντα του εμπορίου.

Ας γνωρίσουμε τις τροφές:

-Γλυκοπατάτες

Eίναι μια πλούσια πηγή β-καροτίνης που εν συνεχεία μετατρέπεται σε βιταμίνη Α καθώς συμβάλλει στη διατήρησή της λάμψης του τριχωτού της κεφαλής.

-Γιαούρτι

Πλούσια πηγή πρωτεΐνης, βιταμίνης D και παντοθενικού οξέος συστατικό που χρησιμοποιείται στα προϊόντα περιποίησης μαλλιών.

-Καρύδια

Πλούσια σε ωμέγα -3 λιπαρά οξέα, βιοτίνη και βιταμίνης Ε. Επίσης, είναι πλούσια και σε χαλκό ένα σημαντικό μέταλλο για την διατήρηση της λάμψης και την ενίσχυση αυτής του χρώματος τω ν μαλλιών.

-Σολομός

Πλούσια πηγή ωμέγα -3 λιπαρών οξέων βιταμίνης D και πρωτεΐνης που συμβάλλουν ώστε τα μαλλιά σας να δείχνουν και να είναι πάντα λαμπερά και υγιή.

-Σταφίδες

Μια πλούσια πηγή σε οξείδιο του πυριτίου όπως είναι και η μπίρα και η μπανάνα και η βρώμη που βελτιώνει το πάχος και την εμφάνιση της τρίχας, ώστε να δείχνουν πλούσια και λαμπερά τα μαλλιά σας κάθε στιγμή. 

 

Contact Us

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό. Διαβάστε αναλυτικά για τα Cookies εδώ.

Κλείσιμο