Νέα

5 τροφές για λαμπερά μαλλιά

Θέλετε λαμπερά μαλλιά καθημερινά χωρίς να χρησιμοποιείτε καλλυντικά;

Παρακάτω σας συστήνουμε τροφές που βοηθούν ακόμα περισσότερο και από τα προϊόντα του εμπορίου.

Ας γνωρίσουμε τις τροφές:

-Γλυκοπατάτες

Eίναι μια πλούσια πηγή β-καροτίνης που εν συνεχεία μετατρέπεται σε βιταμίνη Α καθώς συμβάλλει στη διατήρησή της λάμψης του τριχωτού της κεφαλής.

-Γιαούρτι

Πλούσια πηγή πρωτεΐνης, βιταμίνης D και παντοθενικού οξέος συστατικό που χρησιμοποιείται στα προϊόντα περιποίησης μαλλιών.

-Καρύδια

Πλούσια σε ωμέγα -3 λιπαρά οξέα, βιοτίνη και βιταμίνης Ε. Επίσης, είναι πλούσια και σε χαλκό ένα σημαντικό μέταλλο για την διατήρηση της λάμψης και την ενίσχυση αυτής του χρώματος τω ν μαλλιών.

-Σολομός

Πλούσια πηγή ωμέγα -3 λιπαρών οξέων βιταμίνης D και πρωτεΐνης που συμβάλλουν ώστε τα μαλλιά σας να δείχνουν και να είναι πάντα λαμπερά και υγιή.

-Σταφίδες

Μια πλούσια πηγή σε οξείδιο του πυριτίου όπως είναι και η μπίρα και η μπανάνα και η βρώμη που βελτιώνει το πάχος και την εμφάνιση της τρίχας, ώστε να δείχνουν πλούσια και λαμπερά τα μαλλιά σας κάθε στιγμή. 

 

Contact Us