Νέα

9 Tips για ενέργεια το πρωί!

Δεν είμαστε λίγοι αυτοί που αρκετά πρωινά δυσκολευόμαστε να ξυπνήσουμε και νιώθουμε μια εξάντληση μόλις ανοίξουμε τα μάτια μας!

 

Μπορεί να μην κοιμηθήκαμε καλά ή να μην κοιμηθήκαμε αρκετές ώρες.. Το ζήτημα όμως είναι πώς θα αποκτήσουμε περισσότερη ενέργεια το πρωί για να ανταπεξέλθουμε αποτελεσματικά στις απαιτήσεις της ημέρας! Ένα φλιτζάνι δυνατού καφέ δεν είναι η μοναδική λύση στην οποία πρέπει να καταφεύγουμε για να ξυπνήσουμε.

Δοκιμάστε τις παρακάτω συμβουλές για μια φυσική τόνωση:

 

1. Σηκωθείτε αμέσως από το κρεβάτι!

Αν και είναι δύσκολο, πρέπει το πρωί να αντισταθείτε στο να πατήσετε το κουμπί της αναβολής όταν το ενοχλητικό ξυπνητήρι σας χτυπά το πρωί! Προσπαθήστε να σηκωθείτε αμέσως από το κρεβάτι. Κάθε φορά που κοιμάστε ξανά, διαταράσσετε τις ορμόνες και τις ισορροπίες του οργανισμού, κάνοντας το επόμενο ξύπνημα ακόμη πιο επώδυνο. Δοκιμάστε να έχετε το ξυπνητήρι ελαφρώς μακριά από το κρεβάτι, ώστε να αναγκαστείτε να σηκωθείτε για να το κλείσετε.

2. Αφήστε το φως να μπει!

Τεχνητό ή φυσικό, το φως βοηθά το σώμα μας να ξυπνήσει. Ανάψτε λοιπόν τα φώτα, ανεβάστε τα ρολά και αφήστε το φυσικό φως να διεισδύσει στο χώρο σας. Το φως του ήλιου βοηθά στην παραγωγή βιταμίνης D, η οποία με τη σειρά της ενθαρρύνει την παραγωγή ενέργειας!

3. Βάλτε μουσική!

Η μουσική μπορεί να αποτελέσει το κίνητρό σας. Αρκεί ένα καλό κι αγαπημένο τραγούδι για να αλλάξει την ημέρα σας ή τουλάχιστον το ξεκίνημά της.

4. Ενυδατωθείτε!

Πιείτε νερό μόλις ξυπνήσετε! Όταν παραλείπετε να πίνετε νερό, μπορεί να νιώθετε ακόμα και υπνηλία. Φροντίστε να παραμένετε ενυδατωμένοι όλη τη μέρα. Η αφυδάτωση μπορεί να προκαλέσει κούραση, υπνηλία, πονοκέφαλο και έλλειψη συγκέντρωσης.

5. Μην παραλείπετε το πρωινό γεύμα!

Το πρωινό είναι το πιο σημαντικό γεύμα της ημέρας. Το φαγητό παρέχει την απαραίτητη ενέργεια στον οργανισμό σας για να επιταχύνετε τους ρυθμούς σας και να ξεκινήσετε δυναμικά τη μέρα σας. Προτιμήστε ένα ελαφρύ πρωινό που συνδυάζει πρωτεΐνες με σύνθετους υδατάνθρακες. Για παράδειγμα γάλα ή γιαούρτι με βρώμη, τοστ με χαμηλά λιπαρά, ψωμί ολικής με αυγό και φρέσκα φρούτα. 

6. Ασκηθείτε το πρωί!
Πείτε ναι στην πρωινή άσκηση! Η πρωινή άσκηση σας ξυπνά δίνοντάς σας την ενέργεια που χρειάζεστε καθώς αυξάνει την παραγωγή ενδορφινών οι οποίες σχετίζονται και με καλή διάθεση! 

7. Αποφύγετε βαριά και μεγάλα γεύματα το βράδυ! 

Η κατανάλωση μεγάλου γεύματος αργά το βράδυ πριν τον ύπνο μπορεί να διαταράξει την ποιότητα του ύπνου. Προτιμήστε ένα ελαφρύ και εύπεπτο σνακ ώστε να έχετε περισσότερη ενέργεια το πρωί και μη νιώθετε κουρασμένοι και πρησμένοι την επόμενη μέρα. 

8. Αποφύγετε το αλκοόλ πριν τον ύπνο !
Η κατανάλωση οινοπνεύματος αποτελεί συχνό υπαίτιο ανήσυχου και χωρίς την απαραίτητη ξεκούραση ύπνου, γι’ αυτό καλό είναι να το αποφύγετε τουλάχιστον δύο ώρες πριν πέσετε στο κρεβάτι.

9. Προσπαθήστε να κοιμάστε περισσότερο!

Ο μόνος τρόπος να μη νιώθετε υπνηλία είναι να κοιμάστε επαρκώς. Προσπαθήστε να πηγαίνετε το βράδυ για ύπνο 45 λεπτά νωρίτερα, απ΄,ότι συνηθίζετε, από τη Δευτέρα μέχρι την Παρασκευή, ώστε να φτάνετε τις 4 συνολικά παραπάνω ώρες ύπνου τη βδομάδα. Με αυτόν τον τρόπο θα είστε πιο ξεκούραστοι και γεμάτοι ενέργεια στη διάρκεια της μέρας!

 

 

 

 


Διαιτολόγος-Διατροφολόγος 

Νικολοπούλου Δήμητρα (ΜSc)







 

 

Contact Us